Monday, September 10, 2012

SuperTrash


Make up: Ashwin Lumsden


Hair : Ashvin Sadhoe Model: Xiomara Thompson
Clothes : Supertrash
Jewelry : Lauren G Adams
Styling :Debbz Cher
Photography :Helio Phoeli  

Article posted in Debzcher Blogazine: http://debzcher.blogspot.com/2012/09/supertrash-in-paramaribo.html?spref=fb


De naam Supertrash laat in eenste instantie niet aan kleding denken en geloof me, ook ik keek de eerste keer heel vreemd op toen mij over dit merk werd verteld. Supertrash? Ik  wist niet wat ik moest verwachten en slikte ik 3 keer voordat ik in de collectie begon rond te snuffelen. Maar ik begreep direct waarom ik kennis moest maken met dit merk.
Ben je een vrouw die graag meegaat met de nieuwste mode maar tog van een contemporary look houdt, dan is Supertrash het merk voor jouw.
De collectie van Supertrash bestaat uit praktische kleding voor meisjes, tieners en dames helemaal aangepast aan de laatste mode trends. Je vindt er geen schreeuwende prints en kleuren, maar wel heel mooie jurken in verschillende designs en lengtes, met of zonder kant, alsook de alom populaire jumpsuits en “skinny” broeken in verschillende kleuren en modellen.  Topjes en bloesjes die mooi passen op de broeken zijn er in overvloed te vinden in de collecie.
De Girls Lijn is speciaal samengesteld voor de jongere modebuwuste dames onder ons. Kleding die past bij hun leeftijd, maar tog heel modieus is.
Miss Supertrash is een lijn voor tiener meisjes bestaande uit nachtkleding en ondergoed.
Nieuw bij Supertrash  is de ondergoed lijn Madamme Supertrash. Van slipjes en BH’s tot body’s en figuur corrigerend ondergoed is er te vinden.
Bij Supertrash kan je eigenlijk een complete outfit samenstellen, ze hebben letterlijk alles in hun collectie. Als je bijvoorbeeld een leuke jurk  bent tegengekomen vindt je in de Madamme Supertrash een Mooie body die eronder past, een leuk jasje of sjaal om erbij aan te trekken, andere accesoires om het op te fleuren, een mooie schoen,  tas en een geurtje erbij  en je bent ready om aan t werk of uit te gaan of te gaan met je vrieden. Alles gemakkelijk op een plaats.
In Suriname is Supertrash te verkrijgen bij Max&Co, een shop waar je sowiezo alles vindt om een complete outfit samen te stellen en de mensen kennis hebben van mode en een ieder graag helpen bij het in elkaar zetten  van de perfecte combinatie voor elke gelegeneheid.

Make up: Ashwin Lumsden


Hair : @Ashvin Sadhoe
Model (Left) : Xiomara Thompson
Model (right) : Nathalie Groeneveld
Clothes : Supertrash
Jewelry : Lauren G Adams
Styling :Debbz Cher
Photography :Helio Phoeli


No comments:

Post a Comment