Monday, August 27, 2012

Bordello shoes

Article Published in Debbzcher Blogazine : http://debzcher.blogspot.com/2012/08/bordello-shoes-by-consuella-prade.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FQLPUV+%28Joie+De+Vivre%29


Glitters en palietten, Polka Dotts, in het oog springende prints, strikjes, rouches, opvallende kleuren, hoge hakken.  Waar heeft ze het nu weer over? Bordello schoenen! Een vriendin vroeg me wat ik van ze vond en ik was direct helemaal verliefd. Deze mensen bedenken de meest mooie dingen voor schoenen.
Door de verschillende designs die varrieren van een eenvoudige zwarte schoen  voor de conservatieve “mijn zwarte schoen past onder  alles” vrouw tot een met glimmende palietten bezette  6” heels voor de moderne avontuurlijke modebewuste vrouw, komt wel een ieder die van mooie schoenen houdt aan zijn trekken bij Bordello. Ik vindt ze heel leuk staan onder een korte jurk, een leuke legging of sexy skinny jeans.
Als ervaringsdeskundige op het gebied van het dragen van hoge hakken, weet ik hoe pijn mijn voeten doen als ik de hele avond op ze rondloop en dans. Ik ben erom bekend dat ik met een paar slippers in mijn tas uitga en aan t einde van de avond met mijn killer heels in de hand, de club uitloop. De volgende dag voel ik de tintelingen nog in mijn voeten en beloof mijzelf de volgende keer op platte schoenen uit te gaan, wat natuurlijk niet gebeurd. Vele vrouwen zullen zichzelf hierin herkennen.  Wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan is een lijfspreuk geworden als ik weer eens pijnlijke voeten heb. Maar dat hoeft eigenlijk helemaal niet meer met Bordello schoenen. Origineel ontworpen voor Burlesque danseressen, zijn Bordello’s sexy en uitdagend. Daar deze danseressen uren moesten rondlopen en dansen op hun zogeheten Hooker Heels, werd deze schoenenlijn speciaal voor hen ontworpen om te passen bij hun outfits en ze moesten behalve mooi ook comfortabel en praktisch zijn.
Niet een ieder is even behendig in het lopen op hoge hakken. Ik heb soms medelijden met meisjes die al hoe krom ze er ook op lopen, met de mode willen meegaan en bijna hun nek breken tijdens het balanceren op torenhoge hakken. Zelf heb ik ook moeten oeffenen om uiteindelijk zonder problemen en met plezier op mijn 6” heels te lopen en te dansen , door steeds een schoen aan te schaffen met een iets hogere hak om ze langzaam te wennen aan de hoogte. Bordello is ook daarop afgestemd. De lijn bestaat niet alleen uit de extreem hoge beauties, maar heeft ook een aantal lagere hakjes voor de mensen die niet zo gesteld zijn op “stelten” of jonge meisje die nog moeten leren lopen op hoge hakken. De platforms aan de voorkant van de schoenen helpen om stabieler te staan en dragen bij aan het comfort waar Bordello so populair om is.
Ik zou elke vrouw met een beetje durf een Bordello schoen aanbevelen. Ze zijn hip, modern en zitten lekker aan je voeten. Trek eens een keer een Hot Pink, Tangy Tangerine of een van de in het oog springende designs van Bordello aan als je een avondje gaat stappen en je voelt je in een keer super sexy en vrouwelijk. Het enige waar je voor zou moeten oppassen zijn de jaloerse blikken van andere vrouwen als ze je zien binnenlopen op deze true works of art.

No comments:

Post a Comment